מחלקת נדל"ן ומלונאות

מחלקת הנדל"ן והמלונאות במשרד ליפא מאיר ושות' מובילה פרוייקטים רבים ומגוונים בתחום הנדל"ן. המחלקה מתמחה בליווי פרויקטי דיור מורכבים ומטפלת באלפי יחידות דיור בכל סוגי העסקאות והפרויקטים, מאות אלפי מ"ר של שטחי מסחר ותעסוקה, ליווי שוטף של מרכזים מסחרים וקניונים וליווי משפטי של אלפי דונמים בחטיבות קרקע חקלאיות במסגרת הליכי שינוי ייעוד ועסקות השבה.

המחלקה מלווה פרוייקטי בנייה למגורים מכל המינים והסוגים ובכלל זה במסגרת עסקות קומבינציה, תמורות ומחיר למשתכן, החל מן הטיפול בכל האספקטים של ההתקשרות בהסכמים שבין היזמים לבין עצמם, וכן הטיפול בהתקשרות בין היזם לבעלי הקרקע (לרבות היבטי מיסוי מקרקעין), ליווי ההליך התכנוני בפני הוועדות והגופים המוסמכים, עבור בייצוג בהסכמי המימון הכרוכים בהקמת הפרויקט מול המוסדות הפיננסיים וגורמים מימוניים מכל הסוגים, בליווי הבניה לרבות בטיפול בהסכמי יועצים וקבלנים, בשיווק הפרויקט, בייעוץ השוטף בעניינים שונים המתעוררים אגב הקמת הפרויקט, וכלה ברישום הזכויות של הפרויקט.

בנוסף, המחלקה מתמחה בקשת רחבה של פרויקטים ועסקאות בתחום הנדל"ן המניב על כל גווניו. בין היתר, ליווי עסקאות רכישה, פיתוח ובנייה ועסקאות מכר של נכסים מניבים, ייעוץ בבנייתם של פרויקטים מסחריים מורכבים ופרוייקטים בעירוב שימושים, וכן טיפול בהשקעות בנכסי נדל"ן מגוונים.

משרדנו נחשב כמשרד מוביל בפרויקטי פינוי-בינוי ותמ"א 38, מן ההתקשרות הראשונית והתכנון הראשוני ועד לאכלוס הסופי. המשרד מייצג, בין השאר, את היזמים הגדולים בישראל בתחום ההתחדשות העירונית ומלווה פרוייקטים של אלפי יחידות דיור בכל רגע נתון. המחלקה מתמחה בכל שלבי התכנון והביצוע של פרויקטי התחדשות עירונית, החל משלב ההתקשרות עם בעלי הדירות, לרבות מימון וליווי בנקאי, תכנון ובניה והסכמי קבלנות ועד שלב מכירת הדירות ורישומן בטאבו.

למחלקה מומחיות מיוחדת בליווי הליכי שינוי ייעוד של קרקעות חקלאיות במסגרת השבת קרקעות חכורות למדינה ומיצוי הזכויות לחוכרים. המשרד מלווה מושבים, קיבוצים וחברות מובילות בתחום ונחשב כמשרד מוכר ומוביל בטיפול בעסקאות מכר ומיזמים משותפים במסגרת הליכים מורכבים אלו ובעסקות ההשבה ובפרוייקטים המוקמים על קרקעות אלה לאחר מכן.

גם בתחום המלונאות אגור במחלקה ידע וניסיון רבים, כאשר עורכי הדין שלנו טיפלו בתחום זה בעסקאות ובהתקשרויות של רשתות מלונאיות מובילות בישראל.

המשרד נמנה עם המשרדים המובילים בארץ בתחום הנדל"ן ומוכר היטב בקרב לקוחותיו, קולגות, חברות נדל"ן ורשויות המדינה כמשרד מקצועי מהשורה הראשונה, הגון, איכותי, יצירתי, בעל אוריינטציה עסקות חזקה, ומוביל בתחומו.

עם לקוחות המשרד נמנות חברות נדל"ן ציבוריות ופרטיות מהגדולות בארץ, לצד משקיעי נדל"ן מגוונים ובכללם חברות הביטוח המובילות, חברות פרטיות ואנשי עסקים, מישראל ומחו"ל.