לצורך עבודות התשתית של הקו האדום של הרכבת הקלה, נסגר ביום חמישי השבוע מקטע משדרות ירושלים ביפו. במקור, תוכנן לסגור את המקטע באופן חלקי, ולהותיר תחבורה ציבורית ברחוב. עם זאת, בגלל מגוון אילוצים, שונו תוכניות אלה לאחרונה, באופן שחייב לסגור את הרחוב לתחבורה ציבורית, תוך ניתובה למסלולים חלופיים. מספר תושבים במקום עתרו במטרה למנוע את חסימת הרחוב, וביקשו להורות על הותרת תחבורה ציבורית ברחוב לשני הכיוונים גם במהלך תקופת העבודות. כשלושה ימים לפני תחילת העבודות הוגשה העתירה, עם בקשה לצו מניעה שנועד למנוע את חסימת הרחוב. משרדנו, שייצג את נת"ע, החברה שמקימה את הרכבת הקלה, הדגים כיצד למעשה לא היה מנוס מסגירת הרחוב כדי לעמוד בלוחות הזמנים של פרוייקט הרכבת הקלה, וכיצד הליך קבלת ההחלטות נעשה באופן תקין, תוך התחשבות בצורכי התושבים. בית המשפט לעניינים מינהליים (כבוד השופט קובי ורדי) קיבל את עמדת מרשתנו, ודחה את בקשת צו המניעה בו ביום שבו הוגשה התגובה. למחרת, יום חמישי בו החלו העבודות, בית המשפט העליון (כבוד השופטת דפנה ברק-ארז) דחה בקשת רשות ערעור על ההחלטה. לקריאת הכתבה לחצו