משרד ליפא מאיר זכה בפרס משרד עורכי הדין הטוב בישראל לשנת 2024 מטעם IFLR אירופה

כלכליסט

משרד עורכי הדין ליפא מאיר זכה השבוע בפרס משרד עורכי הדין הישראלי הטוב ביותר לשנת 2024 מטעם IFLR אירופה. זו הפעם הראשונה שהמשרד זוכה בפרס היוקרתי.

אירוע קבלת הפרסים נערך בלונדון, אליו הגיעו נציגי המדינות השונות מרחבי היבשת. מטעם ליפא מאיר הגיע לקבל את הפרס עו"ד אלון פומרנץ, השותף המנהל בפירמה.

ארגון IFLR Awards מדרג את החברות על פי מדד חדשנות וייצוג בינלאומי. הבחירה בליפא מאיר התבססה בין היתר על פעילות בולטת בייצוג בתיקים מורכבים וחדשניים, ומובילות המשרד בתחומים הפיננסיים, בפרט מיזוגים ורכישות, שוק ההון, אנרגיה ותשתיות, מימון פרויקטים וחדלות פירעון.

מטעם המשרד נמסר בתגובה לפרס: "אנו גאים ונרגשים לקבל את הפרס ושמחים לקצור את פירות העבודה המאומצת שהשקיע המשרד בשנה האחרונה. אנו מודים מקרב לב לשותפים, לעורכי הדין ולעובדי ליפא מאיר על עבודתם, ומקווים לשחזר את ההצלחה גם בשנה הבאה".

ליפא מאיר ושות' הוא ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל, ומתמחה במגוון תחומי המשפט האזרחי-מסחרי, בהם שוק ההון, הייטק טכנולוגיה, מיזוגים ועוד. המשרד מונה כיום 80 עורכי דין, מהם כ־40 שותפים.

IFLR הוא ארגון בינלאומי המסקר ומדרג תאגידים פיננסיים ומשרדי עורכי דין ברחבי העולם, בין היתר באמצעות דיווחי חדשות, ניתוחים, מאמרי דעה ועוד. משרד ליפא מאיר נבחר על ידי פאנל של שופטים מטעם ה-IFLR.

לקריאה בכלכליסט

לקריאה ב ICE