"איזה תיק מוכר היית רוצה לקבל?" השאלות בראיונות להתמחות בעריכת דין

כלכליסט

רגע לפני פתיחת עונת המיונים להתמחות ב-2021, השותפים המראיינים במשרדים מובילים חושפים מהן התשובות שיכריעו את הראיון, ועל איזו שאלה לא יוותרו

עונת המיונים להתמחות במשפטים ב-2021 תיפתח בשבוע הבא. רגע לפני שהסטודנטים למשפטים מגיעים לראיונות קבלה למשרדים בדקנו עם השותפים המנהלים את מערכי הגיוס מהן התשובות שעשויות להכריע את הראיון ועל איזו שאלה הם לא יוותרו, וגם נוכח הנחיות משרד הבריאות, כיצד ייערכו הראיונות.

"באיזה תיק משפטי שאתה מכיר היית רוצה לייצג, את מי ומדוע?"

שם המשרד: ליפא מאיר ושות'

מספר עורכי דין: 80

תחומי התמחות: אזרחי-מסחרי, עסקאות, חברות, ליטיגציה, נדל"ן.

מספר מתמחים במחזור: 20

שיטת התמחות: הצמדה משולבת – המתמחה מוצמד לצוות של 2-3 שותפים ועורכי דין.

שותף אחראי על המתמחים: עו"ד אלון פומרנץ, ראש מחלקת הליטיגציה במשרד.

כיצד המשרד נערך לסבב הראיונות בימים אלה, נוכח המגבלות שהטיל משרד הבריאות: סבב הראיונות יתקיים בצורה פרונטאלית במשרדי הפירמה בהתאם לתו הסגול, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות. מתוך קשב לרחשי ליבם של המועמדים המשרד יאפשר גם ראיונות בזום.

שאלה אחת שלא תוותר עליה בכל מקרה?"באיזה תיק משפטי שאתה מכיר היית רוצה לייצג, את מי ומדוע?" חשוב לנו להכיר את עולם הערכים של המועמד, כיצד הוא מנתח ומתנסח, באיזה אופן הוא מתמודד עם שאלות, סוגיות משפטיות וסיטואציות אפשריות ומה רמת הנחישות והשאיפה למצוינות.

מה התשובה שעשויה מבחינתכם להכריע ראיון? מעבר לכישורים, ערכים וחתירה למצוינות, חשוב לנו לצרף מתמחים עם מבנה אישיות שמתאים למארג האנושי שקיים אצלנו ול-DNA המשרדי. לכן, מועמד שיפגין בתשובותיו התאמה גבוהה לערכי המשרד מבחינה מקצועית ואישיותית כמו גם מחויבות ונחישות להצליח ולתרום כחלק מצוות וארגון, יגדיל את סיכוייו להתקבל למשרד. ולהיפך.

לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן