דוד פתאל נכשל, וליאורה עופר מכרה את מלון יו סוויטס באילת למתחרים

דה מרקר

משרדנו ייצג את רשת מלונות אסטרל, שבבעלותה 5 מלונות באילת, בעסקה לרכישת הזכויות במחצית ממלון U-Suits (מלון מרידיאן לשעבר) בסך של 115 מיליון ₪. מדובר בעסקה אסטרטגית עבור קבוצת אסטרל, הנשלטת על ידי אשר גבאי ובני זרח, שכן הרשת נכנסת באמצעותה לראשונה לקטגוריית המלונות 5 כוכבים דה- לוקס. המלון מונה 246 סוויטות, ונושק לים ברצועה המרכזית של חוף אילת, ויצטרף רשמית לרשת מלונות אסטרל ב-1 לינואר 2019.

הייצוג בעסקה היה מאתגר ומרתק, ולווה במאבק משפטי שהוכרע על ידי בית המשפט לעניינים כלכליים בתל- אביב (כבוד השופט כבוב). מלונות פתאל, אשר ניהלה את המלון במשך 20 השנים האחרונות ניסתה למנוע את הרכישה וטענה כי הומחתה לה זכות סירוב ומשכך היא זו שזכאית לרכוש את המלון ממשפחת עופר. באמצעות טענה זו קיבלה מלונות פתאל צו ארעי שאסר על חתימת עסקת הרכישה. לאחר דיון מרתק דחה כבוד השופט כבוב את טענותיה של מלונות פתאל בדבר המחאת זכות הסירוב, וקבע כי מלונות פתאל לא הרימו את הנטל המינימאלי הנדרש להוכחת טענותיהם.

בהתאם, בית המשפט ביטל את הצו הארעי שניתן על ידו, ובכך נסללה הדרך להשלמת העסקה. עורכי הדין שייצגו את מלונות אסטרל – ארז דר לולו ויצחק אנידג'ר, שותפים במחלקת הליטיגציה, יריב שלום, ראש מחלקת הנדל"ן והמימון וניר מנחם ממשרדנו.

בהמשך לדיון המשפטי נחתמה העסקה בשעה טובה. כבוד לצוות המשפטי שייצג את מלונות אסטרל בהיבטיה השונים והמורכבים של העסקה: השותפים יריב שלום, ראש מחלקת נדל"ן ומימון, אדמית כהן וינשטוק, שותפה במחלקת הנדל"ן, ד"ר יריב אילן, ראש מחלקת הגבלים עסקיים, אסף אילוז ויוני שטינמץ מהמחלקה המסחרית, וכן איילת רם ממחלקת דיני עבודה.

 להמשך קריאה