“דור חדש של צרכנים מחזיר לעצמו את השליטה על המידע ברשת”

פורבס

השנה האחרונה פגעה בפרטיות של כולנו אך גם הולידה הזדמנויות חדשות ואפילו שינתה את מאזן הכוחות בין הצרכן לחברות שמתפרנסות מהמידע האישי שלנו. בראיון לפורבס אמר אמיר זולטי, שותף וראש תחום היי-טק במשרדנו, כי “הציבור מודע ואקטיבי ותשומת הלב שהוא מעניק לפגיעה בפרטיות אכן בולמת חלק מהיוזמות לפגיעה נוספת. כך למשל, השימוש באמצעי מעקב של השב”כ שיעילותו התגלתה כבעייתית, שלילת הפרטיות והאוטונומיה ממי שנלקחו לבידוד כפוי, החקירות האפידמיולוגיות במסגרתן נדרשו חולים מאומתים למסור דיווח מפורט על התנהלותם – כל אלה זכו לתשומת לב רבה ביותר ובכך באופן אירוני נבלמו מספר יוזמות שלטוניות, שהיו עלולות ליצור פגיעה נוספת בפרטיות כמו חיוב קניונים לרשום את פרטי המבקרים, מתן הסמכה למשטרה לפרוץ לבתים בהם מצויים חשודים בהפרת בידוד ועוד”. לקריאת הכתבה המלאה לחצו