כנס בנושא "אתגרי ה-AI, רגולציה והסכמי ענן על שולחן הדירקטוריון"

FUNDER

על רקע התפתחויות בתהליכי חקיקת חוק ה – AI האירופאי, שמחנו לארח לאחרונה כנס בנושא "אתגרי ה-AI, רגולציה והסכמי ענן על שולחן הדירקטוריון" בשיתוף פעולה עם איגוד הדירקטורים.

הכנס נערך בהובלתה של עו"ד ורד זליכה, שותפה וראשת תחום סייבר ו – AI במשרדנו, אשר הדגישה כי: "הבינה המלאכותית מגלמת סיכויים וסיכונים. לצד ההתפתחויות הטכנולוגיות המואצות, מתפתחים גם כיווני הסדרה גלובאליים ורגולציה בתחום. הגם שהתהליכים עודם בהתהוות, ניתן להצביע כבר היום על נקודות תורפה משפטיות. דירקטוריונים, כמו גם משקיעים, צריכים לתת דעתם להתפתחויות אלה ולניהול הסיכון, בהתייחס לסוג הפיתוח או השימוש הספציפי שמוצג בפניהם ב – AI".

בכנס נטלו חלק בכירים ומומחים בתחום הטכנולוגיה וה – AI: אל"מ (מיל') בובי גילבורד, Chief Innovation Officer בחברת Team8; עו"ד אביבית קוטלר, הממונה על הגנת מידע, סייבר ופרטיות בשירותי בריאות כללית; עו"ד נעמה מטרסו-קרפל, מובילת תחום אבטחת מידע וציות בישראל של ענקית הטכנולוגיה Google; עידו מינץ, ארכיטקט AI בחברת Intuit; דני ימין, לשעבר מנכ"ל מייקרוסופט ישראל וסגן נשיא מייקרוסופט בסין, ויובל שגב, ראש פורום הסייבר באיגוד הדירקטורים ומנהל הגנת סייבר בחברת AIDOC.

לקריאת הכתבה במלואה