מיתוג אישי – מה הסיפור שלנו?

היתה לנו הזכות לשוב ולארח את המחזור הרביעי של תוכנית "שותפות", תוכנית ייחודית להכשרת עורכות דין, לתפקידי ניהול בכיר ועמדות מפתח בענף המשפט, בהובלת קודקס השמת עורכי דין ומתמחים (Codex) ו-Supersonas .

עו"ד שירלי יפרח-אזור, שותפה וראש תחום חדלות פירעון במשרדנו, המנטורית המלווה של התוכנית מטעם משרדנו, בליווי עו"ד קרנית אקריש, שותפה במחלקה המסחרית, המשתתפת במחזור הנוכחי של התוכנית, דיברו על "מיתוג מסדרון" – המיתוג האישי במסדרונות במקום העבודה וחשיבותו.

לקחנו, בין היתר, שני טיפים חשובים: להיות אותנטית ולהשמיע את קולנו במקום העבודה, תוך לקיחת אחריות ותרומה בפורומים ו/או בצוותי עבודה פנימיים בענייני המשרד.

תודה נוספת גם לדקלה לב כץ, מרצה ומאמנת לסטורי טלינג, מיתוג אישי ועמידה מול קהל – "אם נעבוד על הסיפור שלנו, הסיפור שלנו יעבוד עבורנו".